Følg

Tirsdag den 24. august 2021: Manglende adgang til e-mail for nogle kunder

Igjennem dagen i dag har vi desværre haft problemer med et automatisk rutinejob, som har betydet, at nogle e-mail konti midlertidigt er blevet indstillet som inaktive. Problemet startede for de mest berørte konti mellem 12 og 14 (nogle tidligere og nogle senere), og problemet blev løst for alle konti kl. 18:30.

De berørte konti har ikke modtaget en e-mail eller været i stand til at logge ind i den periode, hvor kontoen har været inaktiv. E-mails, der er sendt til Sol-kontoen, er blevet afvist, og afsenderen har derfor modtaget feedback om, at e-mailen ikke er blevet leveret.

Ikke mange kunder blev påvirket af fejlen, og det betød desværre, at det tog for lang tid, før vi opdagede det og rettede det.

Som den ansvarlige udbyder af e-mailtjenesten Sol, er vores mål, at tjenesten altid er tilgængelig. Derfor synes vi, det er meget trist, når dette ikke er muligt, og vi forstår, at dette kan medføre gener for vores kunder. Vi beklager oprigtigt overfor de kunder, der har været berørt af fejlen, og gør nu alt, hvad vi kan for at sikre, at en sådan fejl ikke sker igen, og at vi handler hurtigere, hvis sådan noget stadig skulle ske.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores support.