Følg

Sådan opretter du en signatur til din mail

Du kan lave en fast signatur, som vil fremgå i bunden af alle dine nye udgående mails. Det gør du på følgende måde:

Klik på 'Indstillinger' og dernæst på 'Identiteter' i venstre side og slutteligt på din mailadresse i midten. Herefter kommer en boks frem i højre side af skærmen, hvor du kan skrive din signatur. Sætter du kryds i 'HTML-signatur', får du mulighed for at formatere skriften med bl.a. fed, kursiv og understregning.

NB: Vær opmærksom på at hvis du har markeret 'HTML-signatur', kan du ikke fjerne markeringen igen uden at miste indholdet. 

Når du er færdig med hele din signatur, trykker du 'Gem'.

Signaturindstillinger

Vil du ændre på, hvornår en signatur fremkommer på dine mails, kan du gøre dette således:

Klik på 'Indstillinger' i venstre side og gå til 'Nye e-mails". Nederst i dette billede har du mulighed for at ændre, hvornår din signatur kommer med på dine mails. Du kan bl.a. vælge om den altid skal fremgå, eller kun fremgå på nye beskeder eller svar og videresendte mails. Du kan også vælge, om den originale signatur skal fjernes ved svar. Når du er færdig, trykker du 'Gem.

NB: Alle vist navne og adresser er fiktive.